15.11.11

Nyt mä oikeesti yritän ja lukijat herätys!

Moikka kaikille TAAS tän loputtoman pitkän tauon jälkeen. Mä en tiedä mikä mua vaivaa mutta en vaa yksinkertasesti saa mitään aikasiks, ainankaa kirjotettua tänne? :o
Mun pitäis saada jonkulainen uus inspiraatio koko tähän blogitouhuun, ois kuitenkin kiva kirjotella tänne vielä jotain..
Jonkun verran tätä kirjottamista masentaa sekin, että te rakkaat lukijat ette kommentoi mihinkään :D Ois kiva saada komenttia ja mielipiteitä tästä alkukantasesta blogi höpötyksestä.. Voisin sitten niitten mukaan kirjotella uusia juttuja, ja tuntuis siltä, että ehkä joku ees vilkasis nää tekstit läpi :D Joten nyt, eloa kaikki ;)

Ja tosiaa, mä lupaan yrittää nyt pikkusen enemmän, hahah. Pitäkäähän peukkuja laiska Nannalle :D!

2 kommenttia:

Anniina kirjoitti...

Kivaa, että yrität tosissas alkaa kirjoitella :-) Jokaiselle bloggaajalle tulee varmasti aikoja millon blogia ei jaksais kirjoitella, mutta eipä sinne koko ajan tarvikaan :-) Tsemppiä!

♥:Anniina

Nanna kirjoitti...

Hei kiitos tsempistä! :)
Noniin, tuppaa vaan tulemaan turhan usein ainanki tänne päin sellasia taukoja :s